Jobberbjudande andra dagen, wiho!

Låt rubriken tala för sig själv.
Idag var det andra dagen på praktiken, och jag har redan fått jobberbjudande därifrån. Känns som att jag gjort ett gott intryck eftersom jag redan fått det, känns bra!
Och alla tanter gör verkligen min dag! Har fått komplimanger hit och dit, man tar verkligen åt sig av sånt eller jag gör det iallafall.
När jag kom hem så var jag helt slut i både kropp och huvud.
Men dagen har varit underbar!
Imorgon börjar jag 06.45 och slutar runt 15.00 och därefter bär det av till uppsala för att umgås med angelica och denise tror jag :) känns bra, och på torsdag är jag ledig. woop woop , love it!
Men vi hörs mer imorgon, jag ska försöka börja fota mera och lägga in bilder på bloggen! :)
see you later, kärlek /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0