Mors där då !

  

Tjena fan ! Hur är läget ?

Idag har jag verkligen inte gjort speciellt mycket, dagen har varit chockerande.. Det kan man ju garanterat säga !
Jag tänkte väl att jag kanske skulle passa på att presentera mig själv då nu när jag ändå sitter här!

Mitt namn är Angelica Elisabeth Junhager, och jag vill byta förnamn och lägga till ett andra namn. Herregud man kan ju inte vara nöjd med allt ?
Jag är 17år och ung mamma. älskar hemma livet med min son och sambo som jag vart tillsammans med i 3år och förlovad i 1år. Vi har en underbar son tillsammans som är 20månader nu och han heter Seth. Honom kommer ni säkert få ta del utav mycket då det är mitt liv kan man säga ! :)
Jag började på Bolandsgymnasiet i somras på byggprogrammet men gick bara där till Oktober då min rygg började krångla och då orkade jag inte med det yrket kände jag, då valde jag att byta till skola. Och då slog det mig, BARNMORSKA!
Så nu går jag på Cultus gymnasiet och trivs väldigt bra, det är Räddningstjänst och Akutsjukvård!
Jag bor i Vårdsätra med min son, sambo, mamma, pappa och syster och två bamse stora mysiga hundar.
Min stil varierar väldigt mycket efter mitt humör må jag säga, men jag har ett stort hjärta och dömer ingen!

Det finns en sak ni skulle kunna göra mig kära läsare, dela med er utav vår blogg till andra vänner och be dom göra samma sak så att fler kan ta del utav våra liv! :)

Kisses Bitches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0