Bedtimes story's

Ligger i sängen och väntar in ett samtal från mr.x sedan blir de sova, älskar min säng! Vad har hänt idag då? Jag var ledig men jag gick upp vid 10 och började städa sedan drog jag mot Uppsala för att möta upp Angelica. Vi hämtade Seth, hennes son på dagis och sen hem till henne. Runt 17-18 rörde vi oss in mot stan igen för att Sonny , angelicas sambo och Angelica skulle på träning och då drog jag mig hemåt. Vi gick även in på donken en snabbis för att köpa tjockismat, ibland får man unna sig.

Ajuste, detta är min första mobilblogg ;) känns bra!
Men vi hörs imorgon. Btw kolla på bilden vad brun jag blivit, kan verkligen rekomendera Åhléns egna BUS - brun utan sol. Den kan man ha i ansiktet och på kroppen och jag har testat flera men denhär har jag verkligen fastnat för.

Kärlek / elin :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0