eyelashes



Det var ett tag sen jag skrev men har varit super sjuk och sen varje dag efter praktiken så har jag tänkt skriva men sen när jag väl slutat och kommit hem så är jag riktigt trött!
Men praktiken går bra, trivs riktigt bra med både personal och brukare (kallas folk man går hem till, kallas ej patienter)
I helgen som var så var det 18-årsfest, och det var riktigt roligt!
Både jag, Angelica och Denise stod på dansgolvet hela kvällen, caisa var även med oss.
Festen var i en lokal så det var stort med utrymme osv.
Och lite napp fick man också ;) men sånt får ni kanske veta mer om i framtiden.
Idag då, vad har jag gjort ? Jag började praktiken vid sju/kvart över sju och jag slutade 16.
Sen gick jag en sväng på centrum och köpte smink och lite snacks på ica ;)
Nu ska jag käka vindruvor och kolla på Sveriges mästerkock med min mami <3
//
ps. som ni även ser på bilderna så har jag testat lösögonfransar idag, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0