Godmorgon älsklingar !

Denna veckan har kanske inte varit den lättaste då en nära legat på sjukhus och man har velat stötta dom som behöver det !  Ja ni förstår säkert att jag inte tänker nämna namn här för det är för personligt !

Jag var där måndags, tisdags och sen åker jag dit idag så tänkte bara gå halva dagen i skolan.
Man vill ju finnas där och stötta så mycket man kan ! Sina nära och kära ska man ju hålla hårt i !



Självkär med egobilder, sånt gillar vi ;)

Ja nu ska jag gå till dagis och lämna lillskiten på dagis så han ska få leka med alla barn och träffa sin "flickvän" sigrid. Dom kramas hela tiden och byter gosedjur med varandra, är det inte sött ?:)
Sen måste jag ju bara lägga ut en sak jag och min syster hade jätte kul åt...

MIN BESKRIVNING TILL DISKMASKINEN! :


Hahha.. Gud så kul vi hade!
Jag älskar dig lillasyster !

Mors, så ses vi senare doe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0