Jo men visst, godmorgon !

Ja det är väl godmorgon för mig iallafall medans ni andra är på jobb/skola/praktik och allt ni nu gör!
Jag ligger sjuk och nerbäddad i soffan och bara mår , hosta, snorigt och snusk är precis vad det är. Samtidigt som man har en sak på axeln efter ett TBC vaccin som precis spruckit och som det bildats ett stort snuskigt hål ur !
Ja usch säger jag !



Jo tack !  Jag känner mig rätt så sliten faktiskt. Ingen aptit överhuvudtaget !
Men det är lika bra att vara sjuk nu så att man inte är sjuk nästa helg då vi tre ska på fest ;)

Ja idag händer då förståss ingenting, bara lata sig. Imorgon kommer en vän hit vid 10 som jag ska klippa. Sen kommer Elin hit vid 12 så ska vi ut och ha en riktig ute dag tillsammans med min son Seth. tyvärr kan man ju inte åka pulka, men mata ankorna på stan, vara i statsparken, film och en massa mys ! Det ser jag fram emot ! :)

 
 

Det här är min son, Seth. Mammas stolthet !

Mamma älskar dig, min skatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga på din blogg med angelica! :)

2012-03-08 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0