Uppe med tuppen, not cool...

God morgon skönheter , jag vaknar tidigt som vanligt på helgen , de suger! Menmen, igår hade vi lite matgäster, jag käkade grekiskt. Riktigt gott!
De åkte hem rätt tidigt så jag kom i säng i tid efter en hel jobbarvecka, helt slut!

Fick även reda på ett hemskt besked igår då min vän gick bort, så mina tankar gick till honom hela kvällen. Att Gud att ta en liv så fort. Jag kommer sakna dig Fredrik. <3

Så idag blir det bara en hemma dag, får se om jag får besök eller inte. Men hemma ska jag vara iallafall .
Men imorgon bär det av till mormor som fyller år! Världens bästa mormor <3

Men vi hörs senare, ska försöka ta med kameran och fota lite imorgon .

Peace / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0