Ussh !

Folk som lägger sig i ens liv när det är för att gnälla, som aldrig bryr sig annars.. är bland det värsta jag vet.
Det finns människor jag absolut inte klarar av i vissa fall. Och de hör bara av sig för att gnälla och skälla!



Sånt hatar jag verkligen, ingen har någonting med mitt liv att göra, det är mitt ansvar !
Did you understand what I just said ?!
_______________________________________________________________________

Min dag har varit seg känner jag, Jag åkte först till skolan och pratade med mina lärare och rektor om att eventuellt hoppa av skolan och börja jobba för att sedan kunna börja om med skolan från start i augusti igen. Eftersom jag bytte skola mitt i terminen så ligger jag ju väldigt mycket efter och jag klarar inte av den stress som är.
Läraren och rektorn tycker det låter som en riktigt bra och mogen plan för en 17 åring !
Måste bara försöka få mamma att förstå innan min mentor ringer henne och pratar om det ;)

Sen åkte jag till sjukhuset vid 11-tiden för att träffa på nära och kära där, det verkar se bra ut och som att .... får åka hem imorgon om vi har tur ! Och jag hoppas verkligen det :)

Så nu sitter man hemma med lilla älskade Seth ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0